vineri, 23 octombrie 2015

Calatorie in interiorul Pamantului

Cine nu este inca convins ca Pamantul este gol interior si exista o civilizatie foarte avansata atat tehnologic cat si spiritual, este cazul sa-si reconsidere conceptiile. Pe langa marturiile foarte multor oameni care au trait experiente de viata in bazele subterane sau chiar in Agartha sau Shambala, sunt confirmari ale fizicii actuale.

 Nassim Haramein, in prelegerile sale despre ,,functionarea Creatiei” pe bazele geometriei sacre, face referire la acest fapt ( urmariti conferintele sale ,,Intregul Negru” si altele ).


In acest articol aduc inca o dovada, cea a colonelului US Air Force – B.F. Woodard, care a activat aproape 13 ani intr-o baza subterana din Zona 51 si a avut contact cu civilizatia din interiorul Pamantului.



Aceste informatii au fost colectate si scrise cu permisiune, dintr-o inregistrare telefonica facuta in 10 ianuarie 2002 de catre Greg Gavin / Onelight.com , cu colonelul US Air Force, Billie Faye Woodard.

Iata relatarea sa :

   Sosire si indoctrinare

,,Am fost staționat în primul rând in Zona 51, Nevada, din 28 Ian. 1971 pina in 1982. În această perioadă de serviciu am vizitat Interiorul Pământului de șase ori, la 800 de mile adancime. La sosirea mea in Zona 51 am fost îndoctrinați in existența de tuneluri situate sub Zona 51, și, în curând m-am întâlnit de mai multe ori cu operatorii de transport subteran care au o statura de la 13 la 14 picioare în înălțime( aprox. 4 metri, n.a). Aceste tuneluri, care traverseaza intreaga lume, sunt construite de o specie de ființe care au existat aici, înaintea noastra, de foarte mult timp.

Imediat de la sosirea mea in Zona 51, am fost făcut conștient de tuneluri și toate lucrările instalației în sine. Mi-au spus că primele 15 niveluri ale instalației Zonei 51 au fost construite de om, iar nivelurile 16 - 27 au fost deja acolo. Nimeni din guvernul nostru nu le-a făcut. Am facut doar facilitarea acestora. 

Tatăl meu a fost staționat la Roswell. Ca parte a instrucției mele în armată el a cerut sa fiu staționat împreună cu el la Pentagon. Au spus "Noi avem un nou post de lucru pentru tine, care va fi Zona 51, Nevada", denumit în continuare S- 4. Când m-am dus în Pentagon am fost sublocotenent.
După 3 săptămâni de existenta acolo mi-au dat pe deplin rangul de colonel, declarând că : ,,trebuie să fii un colonel plin ca să fii staționat in această viitoare facilitate ". Au fost 150.000 de persoane în această facilitate, aprox. 85% militari și 15% civili. După sosirea mea, am fost luat în subteran și nu am mai văzut lumina zilei de 11,5 ani.

Tuneluri si transporturi

Zidurile tunelurilor sunt foarte netede. Dacă ați trage un tub gol, printr-o minge de lut puteți obține o idee de cât de netede. Pereții au ceea ce este comparat cu un finisaj de marmură, care sunt realizati dintr-o substanță metalică, impenetrabilă, suprafața pereților nu poate fi penetrata nici chiar de un burghiu cu diamant sau laser ( regasim aceeasi descriere ca si in cartile lui Radu Cinamar despre Complexul din Bucegi,n.a.).

Amintiți-vă că a fost un moment în care ne-am folosit pentru a vedea miscarile de trupe de la punctul A la B pe suprafața Pământului, în mod continuu. Nu a fost cu mult timp în urmă. Acum, rar vezi asta. Acum, ei folosesc tuneluri pentru a muta toate aceste trupe la distanțe lungi. Tunelurile sunt suficient de largi pentru a conduce 9 vehicule asezate lateral una langa cealalta.

Din Zona 51, o cale de transfer iese la Oceanul Pacific - 350 mile vest de Monterey - unde există o piramidă, un alt transfer duce la facilitatea Cheyenne Mountain.
 Lungimea navetei mari de transfer este de aproximativ 1/4 mila lungime ( aprox.450 m ,n.a.). Locuitorii din interior folosesc aceste mașini - un vas mare pentru a muta un număr mare de oameni / ființe, foarte repede. Naveta mai mica este de 50-60 picioare în lungime ( aprox.20 m ,n.a.). Viteza navetelor este mai rapida decât viteza sunetului, ele pot călători din Zona 51 în interiorul principal al Pământului în mai puțin de 10 minute. În 5-6 minute esti acolo.

Materialul folosit pentru a construi aceste navete este aceeași substanță din care era construita nava spatiala de la Roswell. Navetele rulau pe energie electromagnetică prin liniile din grila energetica a Pământului. Operatorii pe care i-am menționat mai devreme, sunt de aprox. 4 m în înălțime, arata ca noi în aspectul lor, dar extrem de evoluati, și comunica prin telepatie. Bărbații au barba sau nu, iar pielea femeilor este fără cusur, având într-adevăr un ten clar perfect. Expresia lor pentru oameni este una de îngrijorare pentru noi - așa cum se vede in felul in care noi, oamenii, suntem condusi. Există șapte civilizații care locuiesc în Pământul interior - care sunt guvernate de principiile armoniei. Ei înțeleg și vorbesc toate limbile pământului. Înțelegerea si cunoștințele lor medicale este fenomenala.

Istoria mea personala

La vârsta de 12 ani, în timp ce mergeam pe jos printr-un câmp de porumb cu un alt prieten, am avut o experiență paranormală. Am fost dus într-un vehicul OZN și transportat în interiorul pământului. Aici, am trăit timp de 6 luni în rândul locuitorilor din ,,Pământul Gol ” ( Hollow Earth, original).

Vă puteți imagina mirarea părinților mei, în special a tatălui meu, care era în serviciul militar, la acel moment, atunci când am dispărut, apoi să ma întorc în mod misterios dupa șase luni. Aceasta experienta a fost cauza, cred care l-a determinat pe tatăl meu sa ma ia sub aripa lui la Pentagon și mai târziu îndreptat pentru a servi in Zona 51.

Eu nu sunt copilul biologic al tatălui meu, sunt un copil adoptat așa cum a fost si sora mea. Sora mea și cu mine ne-am despărțit când ea a fost luata în mâinile "guvernului secret" pentru observație. Ei au încercat a găsi sursa abilităților ei paranormale. Când ea a devenit conștientă de planurile lor de a-i lua viața si a efectua o autopsie de cercetare, ea a trimis un apel telepatic spre ,,Pământul Gol” și a fost rapita de lângă ei printr-o "aerisire" de la suprafata , de una din aeronave. Am fost capabil de a combate negativitatea lor cu mintea mea, care este mai puternica, și a supraviețuit atacurilor lor.

Tatăl meu, Zorra, este un om de stiinta in ,,Golul Pământului”, care a făcut 150.000 de excursii în jurul soarelui. Sora mea și eu sunt originar din ,,Golul Pământului”. Părinții noștri adevărați și familia locuiesc în ,,Pământul Gol ”. Când tatăl nostru a vorbit cu noi la adoptie, am vorbit o limbă necunoscută pentru orice cultură de la suprafață.
Am un tip de sange necunoscut. Nu am avut niciodata nici-o boala de niciun fel. Sângele meu a fost examinat medical și distruge toate infectiile virale atunci când este combinat cu alte probe de sânge într-un mediu de laborator.

Vortexurile Pamantului

Locuitorii,, Pamantului Gol” au capacitatea de a împărți fundul oceanului și de a crea un vortex, așa cum se manifesta in Triunghiul Bermudelor. Există 7 niveluri diferite în aceste vortexuri, precum și echipamente, iar ființele sunt aduse în el și plasate corespunzător pe aceste niveluri diferite.

Vortexurile acționează ca uși de intrare sau de ieșire în/din interiorul gol al Pamantului. Există mai multe decat suprafata unui triunghi de langa Florida, una de la Lacul Erie, și altele in largul coastei Mexicului, unul pe coasta Japoniei, precum și alte locații geografice ale Pământului. Acestea sunt numite "Zone Liniștite". Aceste uși permit creaturilor din interior să iasă și sa intre, cum ar fi Sasquatch, Lochness ... etc.( Yetti sau omul zapezilor si monstrul din lacul Lochness,n.a.).

Toate planetele sunt goale, cum este si Soarele, care este cu adevarat o planetă. Există civilizații în Soare care au colonii în regiunile subterane Pamantului.

Intrarea cautata



În scopul de a localiza o intrare a Pământului interior, în cazul în care vreodată sunteti in subteran, tot ce ai nevoie este busola. Busola se va învârti ca și în cazul în care sunteți în picioare la Polul Nord la intrarea în tunel a Pământului interior.

Când am plecat din serviciul militar, nu am mai avut niciun mijloc de a intra în ,,Pământul Gol”. A fost necesar ca eu să caut un alt mod. Eu și o parte a solicitanților interesați, am închiriat un avion care ne-a dus chiar la marginea Polului Nord.

Poporul din Interior

Oamenii din interior au fost foarte liberi cu mine, arătându-mi orice acolo, mi-au  arătat tot ce se întâmplă exact - ei nu au nici-o retinere. Ei cer mereu permisiunea atunci când lucrează cu natura, ei cer plantelor permisiunea înainte de a le consuma sau tăia, ei cer Mamei Pământ înainte ca acestia să construiască, și doar acolo unde  terenul se potriveste cel mai bine mediului lor, o practică similară ca a indienilor nativi americani. Prin urmare, ei păstreaza o stare armonioasă, dorința de a fi una cu natura în orice moment, ei sunt mult mai avansati spiritual decât locuitorii de la suprafață și au foarte mult respect fata de Mama Pământ.

Atmosfera este extrem de clară, ca o regulă există si nori, dar nimic ca nori de ploaie. Temperatura este o constantă de 73 de grade ( Fahrenheit, aprox.23 grade Celsius,n.a.).
Oamenii din interior vorbesc direct cu animalele, iar animalele vorbesc direct cu oamenii.
Nu este nevoie de acumulare, pentru ca totul este gratuit, nu este nevoie de a crea în abundență pentru ca totul este suficient. Un proces de troc este mai frecvent decât comerțul cu bani.

Aceasta este de fapt o cultură utopica fara nici o depresie, care ar duce la acte de violenta. Fara partide care doresc să facă război și să câștige dominația peste altul. Nu sunt fiinte mai bogate sau mai sărace.

Există aeronave (la suprafața sunt cunoscute ca farfurii zburatoare), în care este inmagazinata o parte din ei înșiși, o parte din personalitatea lor merge în crearea de aeronave prin procesul de gândire, ca urmare mintea lor este foarte puternica. Acest lucru face ca aeronavele sa fie perfecte în proiectare, execuție si mișcare. 
Doar câteva persoane de la suprafața au aceste abilitati similare pentru a crea, dar ca urmare a reprimării acestor capacități în copilărie prin religie, educație, și temerile de familie, acestea se pierd. 

Oamenii din interior au voie să intre în spațiul din imaginația lor, dacă vreți, și acolo se creează. Boala nu va intra în corpurile lor - pentru că nu este permis.
Omenirea de la suprafata este in faza de a intra in 4D. Oamenii din Interiorul Pamantului vor veni cu nerabdare sa lucreze mai profund cu noi cei de la suprafata. Oamenii de la suprafata sunt în prezent atât de implicati cu sensul de "mine", că ei nu pot trăi împreună armonios.

Oamenii de la suprafața care cauta să ajungă la locuitorii Pământului Interior prin meditație, vor fi primiti. Copiii care se nasc acum sunt din ce în ce mai capabili de a utiliza totalitatea creierului lor, ceea ce este o practică comună în Interiorul Pamantului.
Unul dintre primele lucruri pe care mi l-au arătat în Interior a fost capacitatea lor de călătorie interplanetară și in timp. Baza călătoriei în timp este asemanata cu curbura spațiului, care vine prin puterea de meditație și prin acceptarea de a fi o ființă nelimitată. Daca iti antrenezi mintea la un nivel subconștient că esti nelimitat toate lucrurile sunt posibile.

La suprafata, capabilități pentru a experimenta această putere infinită sunt mult mai ușor de trezit la portaluri, cum ar fi Mt. Shasta, care servește ca un portal spațiu - timp direct in Pământul Interior, odată ce în împrejurimile Mt. Shasta sunt atrași în "stare armonioasă". În experiențele mele de la Mt. Shasta, Telosienii ( sub Mt.Shasta este proiectia orasului Telos din Agartha,n.a. ) din subteran proiecteaza o aura de mare armonie într-o atmosferă minunată.

Zona 51

De tot ce am văzut in Zona 51, 95% rămâne ascuns publicului. Mergând în Zona 51 este ca si cum ai merge într-o altă lume. Gândurile lor fiind "dacă admitem că Pământul este gol, cu o inteligență centrală, acest lucru va produce discordie și teamă". Acest proces de frica este generat de companiile private, care încearcă să controleze și să avanseze propriile nevoi și agendele personale prin Zona 51.
Am plecat de la Air Force din cauza metodelor dominatoare folosite de către cei care au căutat să se comporte ca niste nebuni ai controlului, mi-au fost stagnate capacitatea mea de a gândi și de a acționa într-un mod creativ.

Din cauza dorinței mele de a informa publicul larg, am iesit din serviciul activ cu  pensie de serviciu și toate beneficiile și drepturile rezultate din aceasta.


Am fost în armată 13.5 ani, de la bază, la Pentagon și apoi in Zona 51. Ingineria genetică care are loc in Zona 51 este cu generația noastră tânără. "Copiii laptelui in carton", ale căror fotografii au fost frecvent observate în piețele publice în trecut, au fost răpiți și duși in Zona 51.

Nivelul 16 din Zona 51 este nivelul de inginerie genetică, în care se folosesc copiii pentru experimentare în longevitate și puteri ale minții. Forța majoră din spatele acestui lucru este ceea ce este numit ca "Guvernul Secret". Există civili ai Guvernului Secret, care sunt în control în mai multe domenii din Zona 51.

Există o rețea de tuneluri subterane, care se intind sub Europa, America de Sud - si mai multe continente. Există o întrepătrundere a acestei mari rețele de tuneluri în întreaga lume, pe care multe guverne  le folosesc “.
Dumnezeu să vă binecuvânteze și să fie cu voi,

Colonel Bill Faye Woodard

   
  - articol original -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu