sâmbătă, 23 mai 2015

Fara de tine...


De-ar fi să regăsesc minutul
În care noi ne-am întâlnit
Aș survola necunoscutul
Și niciun zbor n-ar fi umbrit.
De-ar fi să am din nou iubirea
Și tot ce tu mi-ai dăruit
Aș căuta doar strălucirea
Acelui vis nemărginit.
De-ar fi să am am un cer de vise
Albastrul unui asfințit
Aș căuta-n doruri ascunse
Un început și un sfârșit.
De-ar fi să-ți dăruiesc poemul
Ce-i scris în viața pe pământ
Aș căuta mereu însemnul
Iubirii noastre prin cuvânt.
De-ar fi să trăiesc fără tine
M-aș prăpădi numai de dor
Eu, printre lacrimi și suspine
N-aș vrea să fiu nemuritor.
De-ar fi să mai am doar o clipă
Aș vrea s-o pot trăi din plin
Aș sta cu tine-ntr-o aripă
Și cerul meu ar fi senin.
De-ar fi să te mai pot atinge
Prin versuri pline de amor
Aș fi cuvântul ce nu stinge
Lumina sfânt-a unui dor.
De-ar fi să fiu pe cer un astru
Iubirea noastr-aș căuta
Și-aș defini un vis albastru
Ce-ar scrie viața mea și-a ta.
De-ar fi să mă mai nasc odată
Aș căuta să te-ntâlnesc
Căci clipa mea-i neînsemnată
Fără de tine, te iubesc!
Autor: Violeta Jumătate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu