sâmbătă, 25 octombrie 2014

Invocarea flacarii violet



Prin Preaiubita Prezenta a lui Dumnezeu, EU Sunt, arzand acum in inima mea si in inimile intregii umanitati, Eu il invoc pe Preaiubitul Saint Germain si Toate Legiunile Luminii din infinitate, care sant asociate cu frecventele 5 dimensionale ale Flacarii Violet a Iubirii Libertatii si iertarii. Preaiubitilor, asa cum Eu invoc Flacara Violet pentru mine insumi, simultan o invoc si pentru cei iubiti si pentru toata umanitatea.

Lumineaza, lumineaza, lumineaza elanul deplin al Focului Violet Sacru, prin si in jurul fiecarui electron al pretioasei energii a vietii , pe care am folosit-o gresit in orice timp sau dimensiune , cunoscuta sau nu. Transmutati aceste tipare ale cauzei imperfectiunii, esentei, efectului, amintirii, in Perfectiunea Infinita a lui Dumnezeu. (pauza)

Prezenta Eu Sunt revarsa acum frecventele 5 dimensionale ale Flacarii Violet prin fiecare gand, cuvant, actiune sau sentiment, pe care l-am exprimat vreodata , care reflecta ceva mai putin decat Conceptul Imaculat al Potentialului meu Divin. ( pauza)

Preaiubita Prezenta Eu sunt, priveste acum in viata mea si vezi ce mai trebuie sa echilibrez fata de orice persoana, loc, conditie sau lucru , in care poate am gresit , in orice fel sau din orice motiv. Preaiubita Prezenta Eu Sunt, intindeti bratele tale iubitoare de Lumina in toate energiile pozitive pe care le-am eliberat prin calatoria mea pamanteana si atrage de o mie de ori mai multa perfectiune decat in situatiile in care am gresit. Formeaza din aceasta substanta a perfectiunii un Dar al Iubirii Divine, indiferent ce este necesar pentru a echilibra fiecare indoiala pe care am creat-o . (pauza)

Preaiubita Prezenta Eu Sunt, eu te rog sa ierti, prin puterea Flacarii Violet fiecare persoana, loc, conditie sau lucru care m-au ranit in oricare fel si echilibreaza toate indoielile mele despre viata. Eu accept aceasta realizare victorioasa prin Puterea lui Dumnezeu, Eu Sunt. Si asa este !

Foloseste la :
- purificarea campului energetic;
- eliminarea emotiilor, indepartarea si imprastierea energiilor negative;
- modificarea energiei joase in energie inalta superioara;
- reconfigurarea corpurilor energetice la nivel atomic si subatomic;
- ridicarea frecventei energetice;
- cresterea imunitatii, autoapararii, ridicarea constientei;
- evolutie spirituala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu